Ana Cuevas

Deustun ibili zineneko pasadizoak eta Unibertsitateko oroipenak

Komertzialeko ikasle nintzeneko garaia eta Big Data Programara oraintsu egindako itzulera 2 une desberdin eta aberasgarri izan dira. Bigarren aldi honetan, prestatu beharra izan nuen, ditugun aldaketa bizkorrak ulertzeko eta enpresan eta gizartean neure ekarpenik onena egiten jarraitzeko.

Bizipenak oso desberdinak dira, hartutako esperientziak, arlo batzuetan, aldatu egiten gaituelako, baina orduko emozioak oraingo aldi berri honetan ere nirekin izan ditut. Eskertu egiten dut Unibertsitateak eta bertako irakasleek ematen duten segurtasuna. Unibertsitatean ikasten dugu erronkarik korapilatsuenak ere lortu daitezkeela, lan eginez, ahaleginduz, ekinez eta jakintza eta kide onak izanik. Unibertsitatean ez dago galdera zailik, Unibertsitatean erronka erakargarriak daude eta atmosfera horrek handi egiten zaitu, kutsatu egiten da eta ekintzarako prestatzen zaitu. Oso gomendagarria da Unibertsitatera itzultzea, lanean urteetako esperientzia izan ondoren. Ezagutza berritzeaz gain, espiritua ere berritu egiten da eta berriro etortzen zaizu hasieran zenuen mundua jateko gogoa.

Project Navigation

Ana Cuevas

Ikasketak EAZ + BIG DATA Bizilekua España

Bere bizitza profesional guztia garatu du Eroskin. Logistikako sailean hasi zen eta ondorengo esperientzia guztia Merkataritza eta Marketinaren arloan garatu du. Merkataritza arloan erantzukizun desberdinak izan ditu, Elikagaien arloan, Merkataritzako Zuzendaritzan eta arropen erosketan. Ondoren, 7 urte eman zituen Merkataritzako eta Freskoen Erosketen Zuzendaritzan, Marketineko proiektuen zuzendaritzan eta gaur egun Mix Komertzialaren zuzendaritzan dago, 2 urte darama.

Mix Comercial-eko zuzendaritzan duen eginkizuna estrategia komertzialaren ildo nagusiak diseinatzea da, Freskoak, Elikagaiak eta Ez elikagaiak kategorietan ezartzeko. Une hauetan, txikizkako salmentan aldaketa sakonak gertatzen ari dira kontsumitzaileen jokabidean eta gizartean. Digitalizazioa erosteko modua aldatzen ari da, eta horrek negozioa berriro asmatu beharra ekartzen die. Zorionez, tresna eta insights berriak dituzte gako berriak topatzeko, haien bezeroen ezagutza hobetuta, gero eta proposamen komertzial hobea eskaintzeko. Prestakuntza jaso eta ezagutzen ari den Big Datak lagunduko dio horretan

Informazioa

  • Arloa : EAZ + BIG DATA
  • Promozioa : 1995.2016
  • Nire lantokia : Grupo Eroski